Mijn lijst met blogs

zondag 16 juni 2013

Zomerse opening van atelier Hartendief




In de maanden juni en juli is het atelier open op vrijdagmiddag. Van 13 tot 16 uur ben ik daar aan het werk aan mijn nieuwe BOM, "Aan de Kust" Deze nieuwe BOM wordt een verrassingsproject, maar wanneer je in het atelier een kijkje komt nemen, is er vast iets meer van te zien ;-)

Kom gerust langs, bij voorbeeld wanneer je in de buurt op vakantie bent. Wil je graag langskomen maar schikt de vrijdagmiddag niet, maak dan even een afspraak met mij, dan zorg ik dat ik thuis ben!

Tijdens de open vrijdagmiddag zijn de charmpakketjes (promopacks) in de aanbieding. Eén voor 13,50, maar 2 voor 25 euro! Iedereen die voor minimaal 25 euro koopt krijgt er gratis een stoffenpakketje uit de 5 euro mand bij.



En wil je graag dit lieve charmquiltje maken? Voor 35 euro ontvang je een  charmpakketje naar keuze, 1.10 meter ecru quiltstof, een zakje hartenknoopjes en de beschrijving van dit quiltje (ook via de website te bestellen).


1 opmerking:

Marloeskreatief zei

Wie weet komen we in de buurt lijkt me gezellig ziet er leuk uit en je maakt altijd mooie dingen